2016. augusztus 24., szerda

A blog elköltözik

Sziasztok Napsugarak!

Úgy gondolom számotokra ez egy furcsa információ lesz, mert úgy tűnhetett, hogy a blog teljes gőzzel halad előre és minden rendben. Ez inkább egy fejlődés, mikor megnyitottam a blogot akkor voltak bizonyos elképzeléseim miket akarok majd közzétenni, röviden összefoglalva olyan mindent mindenről koncepcióm volt. Aztán, ahogy írtam a bejegyzéseket és rájöttem mely témák állnak igazán közel hozzám, mik azok, amikről bármikor írnék próbáltam ennek tükrében változtatni a blogon, kisebb-nagyobb sikerrel. Ám valahogy mégis hiányérzetem maradt, hogy nem teljes az egész. 

Végül rájöttem, nagyobb változásra van szükségem, így a bejegyzéseket átköltöztetve új blogot hoztam létre, ami összefoglalja a mottóját ennek a blognak mégis benne van/lesz, az a plusz, amit eddig féltem elétek tárni.

Így remélem továbbra is találkozunk és elmondjátok a véleményeteket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése